Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, December 2, 2009

My Baby U


Ternyata kekecewaan itu x pnh lari drpd kamus hidup sesiapapun...
Dan aku????
^
^
Terlalu kecewa menerima hakikat itu...
^
^
Sampai bila harus aku dan suami ku menanti???
Terlalu sunyi hidup kami tanpa kehadiran cahayamata ;{
^
^
Aku tau suami ku juga kecewa saat itu...

8 comments:

  1. takper azie..kita usaha lagi yea utk dptkan bby

    ReplyDelete
  2. xper dik..sabar n teruskan usaha.Akak pun sama jer dgn adik, still usaha, mmgla kdg2 kita kecewa tp kita kena ingat, DIA yg mengetahui segalanya, kita terus berdoa n berusaha :-)

    ReplyDelete
  3. ermmm betul tu..yg penting teruskan usaha kay..

    ReplyDelete
  4. salam p'kenalan..
    sbr yer..insy. stu hari ntie psti ade tuk awk..

    yana jgk msh b'sdh ats kehilagn p'mata hati..mgkin bkn rezki kami..

    sme2 la kt b'dua yer...

    ReplyDelete
  5. hmm.. azie.. jangan sedih sangat! just enjoy the honeymoon phase!!

    ReplyDelete
  6. hye azie,sabar yer.ida faham apa azie rasa saat ni.jgn sedih2 k.teruskan usaha.insyallah ada nanti

    ReplyDelete
  7. sabar dik - teruskan usaha..
    allah menduga pada setiap insan..

    ReplyDelete
  8. salam awak penah tak try maajun anggun bistari, baik utk teraturkan period.. ada yg dah berbulan tak period makan maajun ni terus period.. cuba la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...