Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, April 22, 2008

Di bawah satu bumbung......












Tertubuhnya juga Azies Art & Design namun selepas setahun tidak renew memandangkan tidak mendapat sambutan....mungkin kerana kurang promosi...atau...byk kerja lain yang perlu dilakukan...mana mampu sorang diri...buat kerja yang banyak dalam satu masa...kerja printing bukan kerja rumit...sibuk menguruskan urusan dobi daripada a-z....namun sekiranya ada permintaan daripada teman-teman...tetap melaksanakannya juga...

Ramai jugak teman-teman di Astro dulu yang pernah buat kad kahwin...ada juga yang melihat iklan yang pernah aku iklankan diinternet. Bunting merah yang di bawah ni...merupakan sahabat yang agak akrab....berkawan since 1996..time tu form 1 di sek men convent sentuk,kl. Sekarang masing-masing dah berumahtangga...selalunya kami sering kongsi masalah bersama...bila diingatkan zaman dulu-dulu...rasa nak tergelakpun ada....




Design bawah ni pulak adalah design untuk risalah VCO ( Virgin Coconut Oil ) atau dalam Bahasa Melayunya disebut Minyak Kelapa Dara...1 produk keluaran Bumiputra yang merupakan milik Ibu Mertuaku......Risalah ni dah pun diedarkan di Taiping sana.....

Ni lah antara design dan hasil kerja yang pernah aku buat dan hasilkan...kalo nak upload sebenarnya banyak lagi tapi bak kata oranglah....masa terlalu mencemburui aku.....tapi kalo ada yang berminat nak tempah design ke...apa ke...contactlah... azie 012 634 6852...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...